22 Temmuz 2015 Çarşamba

Maitre Gims - Est ce que tu m'aimes? Kolay Okunuşu

Şarkımız ; Est ce que tu m'aimes? | Fransızca

jöğotğu wel suği
kon je vül budü tünel
u nu menasıjö 

tü maledi la famel
tü maledi la famel

onete telmo komplis
onabirseno komplex
puğte feğı kompon

tavı jastalı velı sile
tavı jastalı veli siile

jö ta pa agave tonimaj
alanku nua sumepıp ye
afa dötö vua
mem donza someyeteğel x3

jetessa sette me
me je vülavers
jekri dete şöçülette pülavers

eskö jö teem
jepassi jö tem
es kö tü mee ?
je passi jö tem

jetessa sette me
me je vülavers 
jekri dete şöçülette pülavers

eskö jö tem ?
jepassi jö tem
es kö tü me ? 
je passi jö tem

puğ teviğ tedsuğfi
jınavika tödi jötem
sa mafe mağdıt feğmal
ja na jamağı dosufela x2

kond je mi la ba go tua
jümös si passe le bğasle
pondo sö töm lö töm pa
seje sü biti baliverne
eje sü biti baliverne

jö ta pa agave tonimaj
alanku nua sumepıp ye
afa dötö vua
mem donza someyeteğel x3

jetessa sette me
me je vülavers 
jekri dete şöçülette pülavers

eskö jö tem ?
jepassi jö tem
es kö tü me ? 
je passi jö tem

jetessa sette me
me je vülavers 
jekri dete şöçülete pülavers

eskö jö tem ?
jepassi jö tem
es kö tü me ? 
je passi jö tem x3

jümö süi fe malo mo völon
jınave pa völp la fondü veğ
tü mötğu ve onvii
si jö te meğatam vanyeğ x3

jetessa sette me
me je vülavers 
jekri dete şöçülete pülavers

eskö jö tem ?
jepassi jö tem
es kö tü me ? 
je passi jö tem

jetessa sette me
me je vülavers 
jekri dete şöçülete pülavers

eske jö tem ?
jepassi jö tem
es kö tü me ? 
je passi jö tem x3



4 yorum:

  1. Eksik kısımlar var 2. part

    YanıtlaSil
  2. Acaba maitre gimsin lion şarkısını da okunuşunu yapabilir misin?

    YanıtlaSil

Yorumlaar ^^