19 Temmuz 2019 Cuma

İndila - S.O.S Kolay Okunuşu

Şarkımız; S.O.S | Fransızca

se a e so es
jö sui tuu şe jö sui sa tee
atontü ma dğee tğes ya ti kél ka,
jö so, jmö peğğ

jötukiteeğ, menömoo vöpaa
fellec monail, jnöte plümuaa
jö sui tombeé, telmon baa
ko plü peğsoon, nöö  mö vua

jö sombğe, donla nonimaaa
kombattü, lö vide lö fuğaa- lö fuğa
jömö ğöövni, jniğ ağiv paa, jömö ğöövni
aaa

jö sui ğia, jö sui peğson
jö tutmapen öökam ğoyam
ünsölağ mö möpğisan (yee)
vo lalumieğ ont le bağu
eğigağde kom lö sélebu, ontontüma
vua ki ğison(vua ki ğison)?

se a e so es
jö sui tuu şe jö sui sa tee
atontü ma dğee tğes ya ti kél ka
jö so jmö peğğ

lö silons tü, la sufğonson mua
lonton tüü? es kö tü me vua?
il tö pğoome, fğe dö tua
an objee, soons éklaa

aloğ jö kğile, je ponse tua
je nuay lösiel don le vaag , le vaag
tu me ğögğee, tut onhistua
jö la vğöffe

jö sui ğia, jö sui peğson
jö tutmapen öökam ğoyam
ünsölağ mö möpğisan ( oo)
vo lalumieğ ont le bağu
e ğigağde kom lö sele buu
ontontü ma vua ki ğison(vua ki ğison)?

se a e so es
jö sui tuu şe jö sui sa tee
atontü ma dğee tğes ya ti kél ka
jö so jmö peğğ

se a e so es
jö sui tuu şe jö sui sa tee
atontü ma dğee tğes ya ti kél ka
jö so jmö peğğ
--
se a e so es
jö sui tuu şe jö sui sa tee
atontü ma dğee tğes ya ti kél ka
jö so jmö peğğ






2 yorum:

  1. Anlamlarını da paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransızcam yeterli değil şimdilik, copy paste de yapmak istemiyorum kusura bakmayın :(

      Sil

Yorumlaar ^^