6 Mayıs 2021 Perşembe

Amelie Veille - Mon coeur pour te garder Kolay Okunuşu

Şarkımız; Mon coeur pour te garder | Fransızca

an nu reveyan dömen maten
süpoz kö nu neyon plü ryen
süpoz kö luragan u lö tifon
et anporte notrö mezon

il ni ore pa dö kua plöre
a vuar lö li anporte
le suvnir on pö le röfer
sür an tapi dö fujer

mem si jö ne plü dö vua pur tapöle
jore ankor me men pur tö şerşe
e si jö ne plü dö men pur tö gide
jore tujur mon kör pur tö garde

an nu reveyan dömen maten
süpoz kö nu neyon plü ryen
nö suri pa sa pö nuz arive
e nun söryon pa le prömye

rögardö lanver dü dekor
jö tan pri sua lö plü for
kan lö pase tonb o fon dö lo
lamur röpar a zero

mem si jö ne plü dö vua pur tapöle
jore ankor me men pur tö şerşe
e si jö ne plü dö men pur tö gide
jore tujur mon kör pur tö garde

mem si jö ne plü mez yö pur vuar lazür
jore tujur mon kör pur lavantür
me si jö ne plü dö kör jö ne plü ryen
il e lö söl apui don je bözuan

mem si jö ne plü dö vua pur tapöle
jore ankor me men pur tö şerşe
e si jö ne plü me men pur tö gide
jore tujur mon kör pur tö garde

mem si jö ne plü dö vua pur tapöle
jore ankor me men pur tö şerşe
e si jö ne plü dö men pur tö gide
jore tujur mon kör pur tö garde


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlaar ^^