25 Nisan 2018 Çarşamba

Louane - Maman Kolay Okunuşu

Şarkımız; Maman | Fransızca

le sağma pass dö li o li
don lezo tel suğle pağking
puğ fiğ tu set me lonkoli
lö keğ de vill a muvez minn

de ku dö bluz de ku dö filtuu
ğecomonsağ o pğontom
söf le zamuğjan de le bil

le ğefsont danzo le metğo
le gğatze novugad dö ho
kammon ozözso le bağoo

jui pa bien don ma tet
mamon
jeğ peğdu lö gou dö la fet
mamon
ğögağd kamm ta fil e fet
mamon
jtğuf padsön sa ma ket
mamon

alöğhü lebağ söö ğomplis
set memöğ hul ekağse vidh
se nüi ole pğomess sötis
oussi vid kell sedilapid

de ku dö bluz de ku dö filtuu
ğecomonsağ o pğontom
söf le zamuğan de le bil

le ğefsont danzo le metğo
le gğatze novugad dö ho
kammon ozözso le bağoo

jui pa bien don ma tet
mamon
jeğ peğdu lö gou dö la fet
mamon
ğögağd kamm ta fil e fet
mamon
jtğuf padsön sa ma ket
mamon

ğögağd kamm ta fil e fet
mamon
jtğuf padsön sa ma ket
mamon

                             

                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlaar ^^