10 Ağustos 2015 Pazartesi

Indila - Derniére Danse Kolay Okunuşu

Şarkımız ; Derniére Danse | Fransızca

o me dus sufğonsö
Puğkua sa şağne tüğ komonsö
Jönsvi kan etğ sanz emportonsö
Son lüi jösvis anpö pağu
jö deombül söl dol metho

üne değnieğ donsö
Puğublie ma pen imonsö
Jövemon füiğ kötüğ komonsö
uu ma dus sufğonsö

Jöğö mülsiel lö juğ la nüi
Jö dans ævek lö von la plüi
Anpö demuuğa bğa dö miel
Jö donz donz donz donz donz donz donze

E donlö buği, jö kuğaje pöö
Eessimon tuğ, viela dulöeğ
Dontu paği, jö ma bon donne
Jö mon völ völ völ völ völ völ völ

Kö despeğonsö
Suisö şöma onton ebsonsö
Jö botğime sontuvama vine kan
Dekoğ ki bği, vi döö dö sonsö

Jöğö mülsiel lö juğ la nüi
Jö dans ævek lö von la plüi
Anpö demuuğa bğa dö miel
Jö donz donz donz donz donz donz donze

E donlö buği, jö kuğaje pöö
Eessimon tuğ, viela dulöeğ
Dontu paği, jö ma bon donne
Jö mon völ völ völ völ völ völ völ

Don se duus sufğonsö
Donje peye tut lesofonse
Ekut kommon keğ etimonse
Jö süis ün onfon dü mondöö

Jöğö mülsiel lö juğ la nüi
Jö dans ævek lö von la plüi
Anpö demuuğa bğa dö miel
Jö donz donz donz donz donz donz donze

E donlö buği, jö kuğaje pöö
Eessimon tuğ, viela dulöeğ
Dontu paği, jö ma bon donne
Jö mon völ völ völ völ völ völ völ



7 yorum:

Yorumlaar ^^